2011年2月27日 星期日

台北喪食之旅- 20/11/2010 (1)

11月去台北到依家先至得閒d執好d相出網誌.
點解去台北? 有三大理由....
1. 我地有萬幾亞洲萬里飛行里數11月到期.
2. 去睇 Teddy 套十月圍城選金馬獎.
3. Yvonne 話佢未去過台灣, 吓? 邊度有香港人無去過台灣嫁!?
                                    

自己訂機票梗係早機去晚機返啦! 一早七點幾, check-in 完就去咗個 lounge
食魚蛋粉, 其實個 lounge 最好食就係呢碗魚蛋粉,

Michael 哥個牛角包早餐,

開機喇!


嘩!國泰真係末落呀, 境然無 hot meal, 剩係得個暖火腿蛋包咋,

個幾鐘就到台北喇....


老花到睇唔倒行李名牌!!

約咗個私機嚟接我地去酒店,

哦? 台灣攪緊選舉, 好熱鬧喎!

到酒店喇, 大堂都幾靚,

細細地, 一眼睇埋個 coffee shop,

幾得意嘅雕塑,

擺底行李就出去搵食, 睇咗好幾間, 越行越遠,


行咗半個鐘就見倒呢間溫州大餛飩, 好多人排隊喎, 應該好掛?

好多涼菜小碟, 樣樣都想試呀!

滷水豬頭肉, 好入味,

炆筍, 正!

凍茄子,

五香豆腐,

大雲吞,





食飽就順住條路行落去行公司,

我最鐘意行嘅日用品, 廚具...

回程返酒店經過呢間麻油雞店, 個老闆娘好有誠意叫我地入去試吓...
不過d麻油雞就唔係好啱我地口味囉!

反而呢個肉片清湯還可以,



呢飯都麻麻地,

食飽出嚟見倒對面天橋底有個水果市集,

嘩! 十蚊台幣咪兩個半港幣一件?

好 cute 呀!

呢度大排檔都有麻油雞喎,

食飽行飽, 團友話今朝一早起身, 今晚又去金馬, 要求瞓晏覺...

其實我地間酒店算唔錯, 只係細咗少少啫,


瞓到四點幾, 酒店大堂coffee shop 有下午茶供應嫁,


簡簡單單, 起碼有杯免費咖啡或茶,


等六點一齊係酒店附近食飯, 然後換衫出桃園睇金馬頒獎禮.

沒有留言:

張貼留言