2011年3月1日 星期二

台北喪食之旅- 21/11/2010 (3)

                                       雖然噚晚返到酒店已經四點幾,
                                           我地仍然起身落去食早餐,
                                                 話晒酒店包早餐,
                                                點都要睇睇試吓先!

都幾多嘢食喎,


噚晚飲咗好多酒, 無咩胃口,



食完返房瞌瞌, 等埋 Yvonne 瞓醒又出發喇, 等我問問路先, 同我講緊嘢果
個女仔佢好勤力, 日日做十幾個鐘, 包辨前台同coffee shop, 早餐同下午茶時間,
佢會做埋 coffee shop 伙記, 問你服未?

酒店行出嚟左手邊有間尊做大陸客嘅手信店, 一早開門拜神, 奇怪?
我地都係遊客啫, 點解佢地唔歡迎我地入去呢?

今日每人買張地鐵 day pass, 任坐...


可能唔係返工時間, 唔係好多人,



地鐵女廁門外要拉繩排隊, 都幾跨張喎!


第一站中正紀念堂地鐵出嚟見倒呢d小劃嘅畫,

嘩! 我諗我差不多廿年無入去中正紀念堂,

今次帶阿 Yvonne 嚟啦, 去台北點可以無去過中正紀念堂嫁!


其實真係無咩好睇, 同我地黃大仙廟差唔多之麻,

又有賣嘢食嘅市集喎,

買條香腸試吓先,

四個人食一條,



坐地鐵過西門丁,

好快就到喇, 幾熱鬧!


好鬼女人街 feel 呀!

檔主隻狗狗好得意呀!

嚟西門丁必食阿宗麵線,

太好味喇! 香港果 d 點做都無佢地呢間咁好食,

今日因為唔係假期, 已經算少人嫁啦,


食完繼續行去老天祿果邊, 沿途都係小食,





剩係得個睇字, 因為要留肚,


太多嘢食喇,


嚟到老天祿買少少滷味卑 Yvonne 試,

到返香果日先至大量入貨啦,


又行去另一間好出名嘅鵝肉大排檔,

呢餐算係食晏喇,



炸魚肚, 有個汁喺底, 幾好味!

鵝血湯,



食飽行出嚟見佢選舉遊行, 跟住去書店....

沒有留言:

張貼留言