2011年3月12日 星期六

台北喪食之旅- 23/11/2010 (7)

一早約咗架的士包車去九份, 中途經野柳地質公園, 基隆港等地方.
我地啱啱四個人一架車, 每人都係二百蚊左右, 都算合理...
出發喇!


途經圓山大飯店,

我地選擇唔停入去睇,

第一站, 忠烈祠,

只停十分鐘影影相,

靚仔兵哥,



開車去野柳地質公園, 嘩! 呢處咁似屯門公路望埋去深阱村喎!

沿住海邊就到啦!






最出名嘅女皇頭,



行完出嚟去果度嘅手信食街,

又係食! 食! 食!

Yvonne 買咗一盒話等陣做飯後甜品, 不過好多喎, 點食得晒呀!


大部份小食都有試食, 一樣試少少都食咗好多嫁,

行過呢檔熟食, 好似好好味喎,

清浸石斑仔, 好特別, 香港未見過,


煎緊我地個蠔仔餅,

好味! 不過如果無加果 d 醬汁應該會好食 d,

浸魚好清, 一 d 都無過火,

紫菜湯,


滷肉撈米線,

食完繼續行, 買咗 d 紫菜, 炸三文魚骨小食,







開車去基隆港...聽講又有海鮮食嫁喎!

大約四十幾分鐘就到咗基隆港,

嘩! 好大個海鮮市場, 仲大過里魚門好多呀!

除咗海鮮仲有好多其他乾海鮮, 辣椒醬, 咸魚仔...





先去去洗手間, 嘻嘻! 男女廁個代號幾得意,





最後我地揀咗椒鹽瀨尿蝦,

白灼大花竹蝦,

清蒸花蟹,

我地就喺呢間食, 煮工只係收咗大約兩百蚊港幣咋,


出發上去九份喇!

沒有留言:

張貼留言