2011年5月10日 星期二

Fatima 生日

                                  我初初喺美國搬番嚟, 無咩朋友,
                                  Fatima 係其中初期回流時嘅朋友,
                               佢年年都記得我同 Michael 哥嘅生日,
                                所以每年佢生日我地都會一齊興祝,
             今年佢話唔想大攪, 只係請咗幾位知己喺我地屋企興祝....


墨魚沙律做頭盤,

橄欖, 墨魚粒, 青瓜, 車哩茄, 配意大利黑醋,

燒巨型帶子,

鮮茄大蝦天使麵, 我嘅至愛!

自家製新鮮出爐湯種餐包仔, 人吃人愛!

豉油皇煎炆鮑魚,

BBQ 必食燒雞翼,

阿 Kim 送嘅生日蛋糕出場喇!

許個願先!

Lily 送嘅香檳, 好開心呀!



我地又送一香檳, 於是飲吓傾吓, 原來飲咗五枝紅酒, 兩支香檳
加四鑵啤酒, 最後有兩個靚女留底喺我度過晚囉!

沒有留言:

張貼留言