2011年7月22日 星期五

美國加州自駕遊-22/5/2011(21)

今日離開三藩市, 最後景點就係去 "曲街" Lombart Street,
話係最灣曲嘅街喎, 我地泊架車喺酒店慢慢行上去,
都好斜吓, 行咗十幾廿分鐘,

幾斜!


呢度就係喇, 不過影得個角度麻麻地, 個灣曲程度有d似又一城個停場咁囉!
香港人就怪不怪喇!

Lombart 隔離就有呢 d cable car 坐,


都好斜,

居高臨下睇住風景直往海邊漁人碼頭站,



攞車出發去 Sausalito,



Sausalito 係金門橋嘅對面個島,

好似我地嘅青馬大橋一樣, 單向收費,

第一去係 Marian 帶我去, 果時佢啱啱移民嚟咗一兩年,

咁就廿幾年喇,

細個果時已經覺得唔呢個島好靜好靚,

第一站又係觀景區,

繼續沿住條路落去,

山頂 d 屋好靚呀!

到海邊碼頭,

小朋友多可愛!


其實如果唔揸車嚟,可以搭船,

不過最平都要成 USD8/位, 兩個就唔化算,


好難搵錶位, 一係好貴, 一係就好遠,

終於泊底架車行吓, 入去遊客資訊中心睇吓,

佢幾耐心解釋,

狗狗撞面打打招呼,

加州春天週圍都花花,

有游艇會,




起初仲以為呢隻係貴婦狗,


後來睇見條尾先知唔係,


街頭表演者,

嘩! 姐姐咁夠膽呀? 有咩損傷無仇報嫁!

你係咪 "妹" 嚟嫁!







又差唔多要醫肚啦, 排隊買漢堡包,

我地都係搵間海邊咖啡檔,

一杯咖啡, 一個 pizza, 兩個人食,

行一陣商場,

一 d 都唔平呀!

幾威! Sausalito 銀行門口都做中文廣告,

海邊碼頭附近全供應免費 WIFI, 由市政府提供, 讚!


回程喇,



盛惠 USD6.00 ok 啦!


搵路落去 Cupertino 探個朋友, 聽講果度係 Apple 總部喎!

無地圖, 未去過, 我地都算叻嫁喇!

沒有留言:

張貼留言