2011年7月24日 星期日

美國加州自駕遊-22/5/2011(22)

離開三藩市向南行回程返羅省前, 順到一個朋友家探訪佢地,
其實朋友家在溫哥華, 佢個仔新抱同 d 孫仔就住 Cupertino California,
開車個幾鐘就到喇, 起初單靠 Yahoo directions 都搵唔倒,
最後都要打電話, 佢地教我行, 不過無地圖, 差唔多嫁喇!
嘩! 間屋外型好靚喎!

叮噹, 入屋仲靚. 呢個只係玄關咋,


玄關位望出去有個燒烤地方,



廚房夠哂大, 最啱我喇!


另外仲有個好大嘅後花園,


娛樂室內置套廁, 香港一級豪宅都未必有間咁大間房做娛樂室,

招呼客人嘅飯廳,

呢間就係款待我地嘅客房,

足足有四百幾五百呎呀!

內置大套廁,

放底行李, 朋友話出去商場行吓..

剛好遇上有街坊做緊個慈善活動,

呢款利害!




行行吓, 對腳就自自然然向住美食廣場方向行...



嘩! Cinnabon 呀! 我嘅至愛, 雖然我唔算係好鐘意食甜嘢,

不過呢個玉桂包加上糖忌廉醬,

熱辣辣出爐, 一定要幾個人分嚟食, 如一個人食定必滯死!


食完行吓街,

呢 d DKNY 性車褲賣 USD30/條, 香港賣 HK$30/條, 服未!

行完返佢屋企等食飯,


開飯啦! 燒牛扒,

焗三文魚,

海鮮意粉,


大合照!




幾個禮拜無飲過老火湯喇,

鮮果做甜品,

飲完兩支紅酒, 上房覺覺豬,

多謝晒! Michael 仔煮嘢好好味呀!

沒有留言:

張貼留言