2011年6月12日 星期日

美國加州自駕遊-11/5/2011(2)

仲有咁多時間剩, 妹妹提意飲茶, 揸咗去 Alhambra 飲茶,

呢度上次無嚟過,

都好大間喎,

點心就一般啦, 喺外國無咁高要求嫁喇,

食完行吓個商場, 嘩! d 衫好肉酸呀!

呢間就好少少,

都係去我地最鐘意嘅唐人超市 99Ranch 買今晚嘅餸,

第一站當然係海鮮檔大龍蝦啦, 嘩! USD9.90/磅, 抵食呀!

仲有魚, 不過怕食唔晒, 都係等埋家姐嚟再買啦!

卑錢...

妹妹提意去佢住果度睇吓, 因為佢為咗我地嚟, 執到間屋好乾淨喎,
一見倒呢個公仔就知道喺學校附近,

睇吓小朋友幾得意,

妹妹間房, 又真係幾乾淨喎!


夠鐘去我地租果間 vacation apartment 啦!

好大間喎, 一房一廳, 開放式房,




廚房設備齊全, 仲有我至愛嘅洗碗機,

妹妹點嘅泰式鳳爪,

當然唔少得大龍蝦,

睇吓! 幾大隻!


芥蘭炒牛肉,

妹妹提供微波爐煮飯煲, 新鮮香噴噴白飯上碟,

食完飯洗完碗車妹妹返屋企, 因為我地要徵用佢鴐車,
早早上床瞓, 因為差唔多三十個鐘無好好瞓過啦!

沒有留言:

張貼留言