2011年6月16日 星期四

美國加州自駕遊-13/5/2011(5)

經過今朝走嚟走去已經好攰, 返 apartment 休息一陣,
扮靚靚, 同 d 女出去比華利山食飯興祝,
佢地興畢業當晚去間好 d 餐廳食餐好嘅飯...

出門口已經差不多七點,


哈! 卑我見倒我後生果陣時架車, 呢架係我最鐘意嘅車,


呢頭有好多靚餐廳, 上次家畢業我地都喺呢頭食飯嫁!


我地去果間叫 Mastro's , 係扒房嚟嫁,



全餐廳滿坐, 大部份都係嚟興祝畢業,

先嚟d麵包,

叫咗支 Robert 仔,

Michael 哥嘅 port house steak,

加埋 d 配菜,

我地三個都係要 new york steak,


勁肥芝士意粉糰, 又飽又漏, 但超好味!

忌廉菠菜,

Michael 哥都食唔晒呀!

餐廳送卑妹妹嘅賀禮,

食飽飽, 家姐倍我地返 apartment, 妹妹仲有下場去睇音樂會,


比華利山連油都貴過人, 一般地區大約賣 USD4.1 左右, 呢度貴成 10% 喎!

打包盒都靚過人,

咁多剩, 有排夾麵包做三文治啦!

沒有留言:

張貼留言