2011年6月13日 星期一

美國加州自駕遊-12/5/2011(3)

                         我地租果間 vacation apartment 係無車位嘅,
                                            所以駕車要泊喺街,
                                              晚晚都要打遊擊,
                                   而美國 d 街位有分開洗街日子,
                                        例如逢星期三洗左邊街,
                                                 星期五洗右邊,
                                                如果泊啱洗街位,
                                         就一定要喺朝早八點前走...
                                                     如果唔係就....

一係就抄牌, 一係就拖車,

所以我地朝朝都走鬼, 頭幾日因為時差, 所以對於我地都無咩問題,
但過多幾日就.....

哈! 今朝泊完車之後卑我發現, 原來個 apartment 間房裏面個衣櫃有個後門,
仲通得出街嫁, 咁都得??

今日無咩行程, 剩係約好咗妹妹同佢 d 朋友影畢業相,

慢慢揸落 downtown, 要經過 Korean Town, 一於去食韓國嘢啦!

嘩! 個美食坊好齊全喎, 差不多九成韓國食品都有, 隔離仲有個韓式超市,

行咗個圈, 最後揀咗食牛筋湯飯,

嘩! 好多牛筋呀! 我敢話好食過韓國呀! 主要係美國牛肉平過韓國好多囉!

喺韓國食完仲要自己攞番 d 碗碟卑佢, 反而喺美國仲唔駛自己攞喎,

食完繼續開車去妹妹度,


呢幾個就係妹妹嘅好朋友,

大家一齊畢業, 幾開心!

青春無價!


影完行過去佢地學校吉祥物果邊,


呢個就係代表佢地間大學嘅 Tommy Trojan 啦!

百幾年嚟所有畢業生都同佢影相留念嫁,

影影下, 太陽都開始落山啦, 買杯超肥忌廉雪糕咖啡歎吓先!

休息完就去咗果間韓國超市買餸, 香煎三文魚骨腩,

韓式暖沙律飯,

牛油煮磨菇,


當然唔少得美國牛扒,

今晚家姐放工先揸車過嚟, 起碼都要點幾兩點先至到,
我都幾擔心佢一個人揸夜車嫁,廳朝就係妹妹正式行畢業禮啦!

沒有留言:

張貼留言