2011年4月12日 星期二

韓國之旅-4/3/2011 (6)

                                         好快就嚟到大邱車站,
                                         我地會坐高鐵上首爾,
                                              坐火車快好多,
                                         原本三個幾鐘嘅車程,
                                         火車個多鐘就到嫁喇!

團友落車,

急不及待影相留念,

車站好旺喎,

領隊話仲有時間, 佢幫我地睇住d行李, 叫我地行吓再返嚟,

餅餅手信檔,

呢個阿豬媽幾落力賣魚蛋棒,

又幾好味喎, 魚蛋包住條蟹柳,

好喇! 上車啦...


個領隊話因為我地係團體票, 所以無實票, 剩係卑咗呢張手寫板嘅車票,
點知...上到車我地d位卑人坐晒, 哈!個領隊攪錯晒, 上錯車呀!

好在架車唔係滿坐, 我地求其坐, 然後兩個站後要落車番自已啱嗰架車,

經過呢 d 士多啤梨園,

又要攞行李落車, 哈! 我地呢團真係好 nice, 雖然攪錯但無人嘈喎!

等咗十分鐘左右, 我地架車嚟喇!

呢次啱喇, 舒舒服服坐, 睇吓風景,


又係士多啤梨園,


人參田呀!

到首爾啦!

首爾車站好大呀!


落去上旅遊車,


開車去東大門自由行街搵嘢食,


呢間百貨公司好快就執, 全場大減價,

今晚自由行完就喺番呢處集合,

第一檔小食檔...


糯米腸...麻麻地...

第二檔,

我地試咗串燒雞肉,


一路行一路搵食,

我想搵牛骨湯食, 呢間有喎...

又有燒肉..

隔離檯...

我地d滾熱辣湯嚟啦!

一個泡菜海鮮豆腐湯,

一個牛骨湯, 無味精嫁!

食完又行吓, 第陣再食第二間,


試化裝品...



又去第二間食...

我想食嘅部隊麵,


Michael 嘅人參牛骨湯,




集合返酒店, 呢間會住兩晚,

細咗d, 不過好新凈幾靚嫁!

擺底行李出去便利店入貨,

酒店隔離街就有個地鐵站, 聽日我地會全日離團自由行, 早d返酒店覺覺豬!

沒有留言:

張貼留言