2011年4月1日 星期五

清雪櫃住家飯

                       唔知各位嘅賓賓同印印姐姐係唔係一樣,
                              我個印印姐姐幫我地做咗三年幾,
                                     到依家都係我煮埋卑佢食,
                                         其實我地一d都唔介意,
                          不過佢成日都唔識提吓我地雪櫃有d咩,
                            總之, 就呢樣剩少少, 嗰樣又少少咁囉!
                           *********************************


半個棷菜炆東菇蝦米,

釀青椒剩底一隻半, 豉汁炒雞柳!

兩條西芹芯炒東菇雲耳臘腸,

竹絲雞煲大白菜湯,

除咗個湯之外, 全部都剩餘物資, 唔駛買餸都有得食!

沒有留言:

張貼留言