2011年4月18日 星期一

韓國之旅-6/3/2011 (12)

繼續行程去總統府, 其實如果我地係自由行,
總統府呢 d 景點我未必會嚟囉, 有時自由行可能睇少好多嘢,
最好就係跟團, 然後喺適當嘅時候離團, 做 d 自己鐘意嘅嘢,


好快就係景褔宮後面,


轉過去就見倒總統府,


入去展館,

一個無知做咩嘅機械人, 笨笨地講嘢我又唔明!

以前面貌,

古時換兵儀式,

入去紀念品館睇吓, 咦? 咁似拖住 Deejay,

你行東佢行西!

好多嘢賣喎!

手工藝,



上二樓睇吓間番板會議廳, 各國元首就坐,

團友同總統兩夫婦影相留念呀!

出花園,




有間好靚嘅 Coffee shop  喎,

已經差不多 11 點, 無客嘅?

全部鴨仔上車, 去韓國跟團必到景點, 人參尊賣店!

老實講, 我都係第一次跟團嚟韓國, 所以都係第一次參觀咋,

聽一輪尊業介紹,

那那那, 買呀買!

我就當然無你咁好氣啦, 出去買嘢食,

好香脆脆蒜茸多士,

團友買完高麗參就去食晏喇,

又係豬肉鍋,


仲有個好好味嘅石頭飯,

趁熱撈撈, 如果由得佢就熱到會飯焦嫁!


豬肉鍋加菜加肉,

隔離檯好似係星州嚟嘅團,

出嚟見倒呢d玩具, 想買卑 BB , 但諗吓香港大把啦!

上車去下個景點罷啦!

沒有留言:

張貼留言