2011年4月22日 星期五

韓國之旅-7/3/2011 (17)

起程去行街街, 嘩! 又好熱鬧, 雖然無明洞咁利害, 但都差唔多,
其實我地無咩時間行街, 只係順住條路行上去龍頭公園,

呢檔好多人排隊買, 我地有個團友買咗嚟試話麻麻地, 無咩特別,


好多濕平但我地又無時間行,


沿路好多特別雕塑,

全女團友大合照!

經過呢條上環咁嘅長長電樓梯上龍頭公園,


太陽開始落山啦!









出機場喇!


睇吓我地d團友買幾多嘢! 一箱箱, 好彩我地無買, 剩餘 d 行李磅重捐出嚟卑佢地,

班機唔滿, 霸咗三個位, 食咗個麻麻地嘅飛機餐,

好快就到香港喇!



各位團友! 有緣下次再玩過, 拜拜啦!

沒有留言:

張貼留言