2011年4月4日 星期一

西半山-老友聚頭

Jerry 係一位居港嘅美藉華人, 佢從事時裝設計, 個人好 nice 又好客,
佢做設計, 唔駛講都知佢好有品味, 可惜佢尊科男裝, 所以無我份囉!
果日佢又好客氣, 請我地去佢西半山靚靚屋企燒嘢食,
佢裝修到間屋好似紐約 d 豪宅, 而果日其他幾個都係外國人,
真係唔覺自己喺香港呀!
先嚟 d 美味紅酒配各式芝士!

差唔多喇, 上天臺開餐啦! 呢個就係佢天臺嘅晚景, 太靚啦!

串燒雞, 串燒羊, 黃,

好好味呀!

佢整嘅意粉真係好正宗,

我敢講香港好多所為意大利餐廳都唔夠佢煮得好食呀!

本來我地個個都食得好開心, d 紅酒又好靚, 點知.....

九點幾就收到鄧光榮大哥仙遊消息....

跟住我地嘅話題就......真係化囉!

沒有留言:

張貼留言